למי מתאים הפרסום ברדיו?

אם נרצה לסכם את הנושא פרסום ברדיו, הרי שהוא אידיאלי במיוחד לחברות מסחריות המשיקות מוצר חדש וזקוקות להחדרה משום שניתן להשתמש בו ליצירת אירועי קידום מכירות בשיתוף הרדיו ולחשוף את קהל היעד למוצר החדש. בעניין זה אין כל הבדל בין רדיו חרדי לרדיו כללי.

פרסום ברדיו מתאים כמעט לכל מפרסם ובין המפרסמים ניתן למצוא את קופות החולים, החברות הסלולאריות, קבוצות המזון הגדולות במשק ואפילו עסקים קטנים ומקומיים. הרדיו מאפשר פרסום תדמיתי ומיתוגי אך אידיאלי עבור פרסום מכירתי ומבצעי שיווק.

כיצד מפרסמים ברדיו?

כאשר ניגשים לפרסום ברדיו צריך לזכור שאפשר לבצע באמצעותו אינספור שימושים. להלן רשימה של השימושים המועדפים והאפקטיביים ביותר:

רדיו נשמע בדרך כלל בווליום נמוך ברקע בזמן עבודה או נהיגה, בכדי לבלוט במדיה זו, חייבים להקפיד על מסר מעניין, מרתק, קולע, קליט ושיזכרו אותו. בכדי להגיע לפרסום איכותי מומלץ להשתמש בשירותי קופירייטינג מקצועיים. אפקטיביות הפרסום מסוגלת לנסוק פלאים כשהמסר חד וברור.

לרדיו יש אינטרס למכור לכם חבילת פרסום גדולה. ככל שסך העסקה גדול יותר הוא מרוויח יותר, מאחר ואין לו כל הגדלת עלות פר לקוח נוסף במערכת. הרדיו ינסה למכור לכם חבילת פרסום גדולה שלעיתים אינכם זקוקים לה והיא כלל אינה עונה לצורך האמיתי שלכם מול קהל היעד. לשם כך כדאי להיעזר במשרד פרסום או ביועץ פרסום שיבדוק את ההצעה ויבנה פריסת מדיה מותאמת לצרכי המפרסם וקהל היעד שלו.

הרדיו, גם זה החרדי, פועל סביב השעון וניתן לבנות תמהיל נכון בהתאם לקהל היעד והאזנתו לתוכניות השונות. מוצרי ניקיון יתאימו יותר לשעות האזנה של נשים ואילו שעוני יוקרה יתאימו יותר לשעות האזנה של גברים בעלי הכנסה גבוהה וכן הלאה.

ברדיו תוכלו לרכוש תכנית שלמה ובמסגרתה תוכלו להעלות לשידור את אנשי המקצוע שלכם שיענו על שאלות מאזינים, שיציגו את המוצר וכן הלאה.

הרדיו פתוח לשיתופי פעולה ולהפקת אירועי קידום מכירות בשידור חי. אידיאלי במיוחד לאירועי פתיחה, מבצעים והחדרה של מוצר חדש למותג קיים.

והכי חשוב: התשדיר! ככל שהתשדיר יהיה קליט יותר, הוא יזכה לזכירות גבוהה יותר. המאזינים יזכרו וידקלמו אותו בכל פעם שייתקלו במותג האהוב.

תדרי ערוצי הרדיו החרדיים

היות וישנן רק שתי תחנות רדיו חרדיות, קל מאוד להביא כאן את תדרי השידור שלהן. את רדיו ‘קול חי’ שהיה במשך שנים “הטלוויזיה של המגזר החרדי”, ניתן לקלוט בתדר 93FM באזור המרכז ובתדר 92.8FM באזור ירושלים. את רדיו ‘קול ברמה’ ניתן לקלוט בתדר 105.7FM, באזור ירושלים, בתדר 92.1FM באזור המרכז ובתדר 104.3FM באזור הדרום.

הרדיו החרדי: מאחורי הקלעים

בתחנת הרדיו החרדיות ישנן מספר מחלקות. כדאי להכיר אותן בטרם מחליטים על פרסום ברדיו.

חטיבת החדשות והאקטואליה: מפיקה ומשדרת מדי שנה כ-5,000 מהדורות חדשות המשודרות כמעט בתחילתה של כל שעה עגולה וכ-600 יומני חדשות בפריסה יומית. יומני החדשות בבוקר ובצהרים סוקרים באמצעות כתבות ומרואיינים, את חדשות הלילה הקודם והבוקר, ועוסקים בחדשות פוליטיות, חדשות כלכלה וחדשות חוץ וביטחון. בין השעות שבע לתשע בערב משודרת מהדורת חדשות מרכזית לסיכום היום. כמובן בין לבין רצות הפרסומות.

המהדורה המרכזית הנמשכת שעתיים זוכה להאזנת שיא וכוללת מרואיינים, חדשות כלליות וכלכליות, חדשות מגזריות ומופיעים בה בנוסף לכתבים ודווחי שטח, גם מומחים, פרשנים, פוליטיקאים וקובעי מדיניות. בשל עיתוי שידורן של תוכניות אלו, הן זוכות לאחוזי האזנה גבוהים ונחשבות כ”ספינת הדגל” של כל תחנת רדיו. מובן שתעריפי הפרסום בשעות שיא אלה בהתאם.

מחלקת המוסיקה: מתעדכנת באופן קבוע וכוללת את האוסף הגדול מסוגו בעולם של שירים, לחנים ולהיטים מהמוסיקה הדתית והחסידית, להיטי זמרים ולהקות של מוסיקה חסידית ומוסיקה יהודית מישראל ומהתפוצות. כל תחנה משדרת מידי שבוע את מצעד הפזמונים השבועי ושעות ארוכות של מוזיקה. לרוב, בחסות מפרסמים שונים.

מחלקת שיווק: בשתי התחנות משולבים בלוח המשדרים תוכניות מקור בצד פרסומות וג’ינגלים בחסות גופים מסחריים מהמובילים בכלכלת ישראל. תוכניות המקור מופקות בשיתוף פעולה של מחלקת התוכנית ומחלקת השיווק והן עוסקות במגוון נושאים החל מתוכניות “ריאליטי רדיו” וכלה בתוכניות הדרכה בנושאי בריאות, רווחה, ניהול כלכלת בית, תעסוקה וחינוך.

מחלקת הפרומו: זו המחלקה שכותבת, מקליטה, מפיקה ומייצרת עשרות אלפי ג’ינגלים ותשדירים עבור חברות מסחריות, עבור תוכנית ועבור מפרסמים ופרסומאים.

סוגי פרסום ברדיו
בניית וקידום אתרים
חדשות תל אביב והסביבה

יש לך ידיעה חמה עבורנו ? סקופ מרענן ? אנו ממש מודים לך כי כך נשמור על האתר שלנו מעודכן עבורכם.